Veel gestelde vragen

Bij AltijdKoffie doen wij ons uiterste best om u de hoogst mogelijke vorm van service te bieden.  Wij leveren u koffiebonen van de beste kwaliteit, welke ook worden bezorgd met de grootste zorg. Mocht u toch nog suggesties hebben of verbeteringen zien aan onze service? Dan horen we dat graag.

Dit hangt af van hoeveel koffie je drinkt. Het is verstandig om net iets meer dan je wekelijkse behoefte te bestellen. Om je koffie voorraad vers te houden kun je beter regelmatig kleine hoeveelheden bestellen.
Vanaf een week na branding is de volle smaak van de koffie het beste te proeven en dit blijft zo gedurende ongeveer één tot twee weken. Na een maand is de koffie nog steeds goed te drinken, maar de smaak en complexiteit zijn dan wel afgenomen. Laat de bonen zo lang mogelijk heel en maal pas wanneer je koffie gaat zetten. Bewaar de bonen in onze licht- en luchtdichte verpakking op een donkere plek.
Momenteel branden wij onze koffie nog niet zelf, tot die tijd werken we samen met een geweldige koffiebranderij.
300, 600 of 900 gram, al naar gelang je abonnement.
Wij versturen uw pakket op de 30e van de maand. Tijdens weekenden en feestdagen zal de verzending op de eerstvolgende werkdag plaatsvinden. U ontvangt uw pakketje dan 1 of 2 dagen later.
Graag! Je kan zoveel abonnementen afsluiten als je wenst. Deze worden als losse verpakkingen verzonden totdat het volume zodanig is, dat we een voordeligere verzendwijze kunnen hanteren. Hiervoor nemen we dan altijd contact met je op.
AltijdKoffie levert alleen hele bonen, want gemalen bonen zijn het lekkerst als je ze op het moment maalt dat je de koffie daadwerkelijk gaat drinken.
Ja dat kan zeker, stuur een mail naar [email protected] en wij regelen dat jouw collega’s ook gaan genieten van deze heerlijke koffie.
Ja, dat kan. Stuur een e-mail naar [email protected] met welke soort koffie je in het vervolg graag in je pakket zou willen hebben en het wordt geregeld!
U kunt betalen via uw eigen bank middels iDeal. Bij speciale opdrachten kunnen we ook met bankoverschrijvingen werken. Neem contact op met ons voor de mogelijkheden.
Het liefst houden we je natuurlijk zo lang mogelijk klant. Als u echter toch wilt opzeggen, is dat uiteraard geen enkel probleem. Stuur een mail naar [email protected] en geef daar aan wat de reden is van het opzeggen. Dit omdat we feedback ontzettend waardevol vinden en daarmee kunnen we ons product alleen maar beter maken.
De verzending van onze producten vertrouwen wij toe aan DHL, de beste speler op de markt. Wij verzenden onze producten door heel Nederland. Het is ook mogelijk om de producten te versturen naar een ander adres, bijvoorbeeld als cadeau. De verzendkosten zijn inbegrepen in het lidmaatschap.
Bij bezorging dient u de verpakking goed te controleren en bijzonderheden direct aan de bezorger te melden. Kapot betekent dat de verpakking duidelijk sporen moet vertonen van schade. Meld dit ook direct aan de bezorger. En neemt u contact met ons op via [email protected]
Neem contact op met AltijdKoffie via [email protected] Adresgegevens: Noorderlicht 30, 3454SH, De Meern.
Je gegevens worden opgeslagen in een database en worden uitsluitend gebruikt om aan je vraag te voldoen in geval van aankoop van onze producten. Op geen enkele wijze worden deze gegevens verkocht aan of gebruikt door andere organisaties.
Alle prijzen op de website zijn in Euro, inclusief BTW, verpakking en verzendkosten. De prijzen van producten en speciale aanbiedingen kunnen periodiek variëren. Om deze reden heeft AltijdKoffie het recht om de prijzen te wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving.

De prijs voor bestaande klanten zal echter nooit zonder toestemming worden gewijzigd.

AltijdKoffie biedt haar klanten een retourmogelijkheid aan, binnen 14 werkdagen vanaf het moment dat de producten waren ontvangen. Voorwaarden voor de annulering zijn:

  • De geretourneerde producten zijn in goede staat en ongeopend.
  • De annuleringsvoorwaarden gelden uitsluitend voor particulieren.
  • Verzendkosten en verantwoordelijkheid zijn voor rekening van de afnemer.

Eenmaal geretourneerd, worden de producten onderzocht om eventuele schade of verkeerd gebruik te beoordelen. Wij adviseren daarom om de retourgoederen met zorg te verpakken. Bijvoorbeeld door gebruik te maken van het originele om verpakkingsmateriaal. Bij voldoen aan de voorwaarden wordt het bedrag door AltijdKoffie doorgaans binnen 30 dagen na de ontvangst van de geretourneerde producten teruggestort.


Staat je vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op, wij zullen je vervolgens zo goed mogelijk helpen!